lördag 3 september 2011

Ett impulsköp

Ja, detta var nog det mesta impulsköpet på länge. Passerade Guldfynd och kom på att jag kunde gå in och kolla in deras Good Works-armband och fick syn på klockor på erbjudande.

Fick givetvis syn på en som föll mig i smaken och efter en massa frågor till tjejen som hade en liknande på sig befann jag mig plötsligt vid kassan.

Jooo, jag tycker den är jättefin och är en typisk Fröken Abbe-klocka. Men herregud, jag använder ju inte klocka längre! Måste kanske börja igen, då...

3 kommentarer:

HOUSE of ADELA sa...

Supersnygg!! Såklart du ska börja använda klocka igen=)Den är som en karamell;)

Kram
Adela

♥ Bina ♥ sa...

Impulsköp är kul - den är jättesöt ju!

KRAMAR

Anne sa...

Söt och jag blir alldeles full i skratt "använder inte klocka längre". Kunde lätt ha varit jag :)
Kram