tisdag 20 september 2011

Utmaningen

Jag fick för några dagar sedan en utmaning av söta Mollymera, och nu är det verkligen dags att ta tag i den!

Varför började du blogga? Jag hade länge läst en massa bloggar, men det var först när jag hamnade på mollybloggarna som tanken på en egen blogg föddes. Det kändes ofta inte bra att kommentera anonymt, och i huvudet hade jag en blogg långt innan och jag fotade saker som jag inte hade någonstans att "göra av". Trodde inte jag skulle fixa att ha en blogg, men en dag bara bestämde jag mig för att testa, trots "teknikaalfabetism".

Vilka bloggar följer du? Jag följer väldigt många inredningsbloggar, men de som syns här är mest mollybloggarna.

Vilken är din favorit färg? Haha kan någon ha missat att det är rosa? Men i hemmet vitt.

Vad har du för mål med bloggen? Nä, jag har inget mål. Jag bloggar för att få kontakt med andra och få tips och råd.

Vilket land/länder drömmer du om att besöka och varför? Hmmm... Jag är ju så jäkla flygrädd så jag drömmer ju om de flesta länder! Men New York har bitit sig fast i hjärnan. Bara för upplevelsen. Shoppingen, det typiskt amerikanska i en smältdegel... Jag drömmer också om musikal i London, det franska språket i Paris, fina moskéer i Istanbul och drömstranden någonstans. Och mest av allt drömmer jag om ett frieri i Rom.
      
  


Vilken är din favoritfilm? Dirty Dancing. Älskar musiken! Har en hel story om när jag såg den första gången.

Puh, det var det hela! :o)

3 kommentarer:

Anne sa...

Helt i konsekvens med OM storlekstrams så är faktiskt alla leggings/bloomers utom full bloomers multi fullt normala i storleken :o)
Kram

Lindi Loo sa...

Kul att få läsa mer om dig, tack för det!
Kram!

Gamla mamman sa...

Kul att få veta lite mer om dig! Jag hade också Dirty dancing på toppen av filmlistan - den fick jag väldig lust att se nu!

Kram