onsdag 14 september 2011

Okej, jag ger mig!

Jag måste erkänna att jag inte alls förtsått uppståndelsen runt gosee short dress. En enkel trikåtunika i mörka färger som inte alls tilltalar mig. Men så visade Hilde upp sig i en rosa variant och det var ju plötsligt en helt annan tunika!

När jag i helgen fick möjlighet att prova den rosa, var jag ju bara tvungen att göra så. Inte så dum alls! Underbar rosa färg! Och "bra" pris - är det kanske en av anledningarna till hyllningarna? Den här måste jag prova igen! Den var lite stor vid ärmhålorna och satt inte perfekt vid knapparna, så en andra provning är ett måste, utan fladderbyxor då förstås!
 
Vågar jag ens hoppas på att den finns kvar till träffen?

4 kommentarer:

Gamla mamman sa...

Oj vad snygg den var baktill! Det har jag inte förstått innan. Nu föll jag med - livsfarligt det här med bloggande! ;-)

Kul att få ses i Göteborg!

Kram från Oslotigern

Hilde sa...

Den sitter jättefint på dig, roligt att vara till inspiration:) Klart någon måste ha kvar en till dig under träffen. Vi håller tummen för det!
Kram

Helen sa...

Den är ljuvligt skön; invigde min idag. Fast jag har en blå för jag gillade inte just den rosa nyansen.
Nej den kan du nog inte vara utan ;)

Charlotte sa...

Jag har den i vit helt underbar klänning...
Fin rosa färg, kanske man ska köpa den också?
Kram på dig