måndag 4 juli 2011

Tapas i Ystad

Ikväll skulle vi fira min far i efterskott och vi beslöt oss för att bjuda ut honom. Turen gick till Ystad där vi sammanstrålade med andra familjemedlemmar.

Efter ett kort besök i några butiker blev det mat på Store Tor. Väldigt mysigt och mycket att välja på. Jag och Smakrådet bestämde oss för tapas och det var alldeles underbart gott! Det fanns även andra smarriga rätter, så har ni vägarna förbi kan det rekommenderas.
Bra barnmeny fanns också, som ni ser...


Dagens fick bli en sval historia och valet föll på denna som jag fångat av söta Too di Loo.

6 kommentarer:

Jeanette sa...

Mums vad det ser gott ut! Åh vilken snygg fest outfit - en sån är jag på jakt efter. :) Hur är den i storlek? Har du din vanliga storlek?
Kram

Fröken Abbe sa...

Jeanette:Tack! Jag har den i en storlek mindre då den är ganska generös runtom. Jag tycker också denna är lite längre om jag jämför med vårens version i samma storlek. Ha det bra! Kram

VivanDivanGoesFashion sa...

Vad smaskigt det ser ut. Blir ju riktigt hungrig nu :)

Vad fin du var i den klänningen. Siden är ju perfekt i sommarvärmen

Kram
/Vivvi

Lingonberrie sa...

Ser jättegott ut...jag älskar tapas och är så sugen på en tripp..kanske åker vi dit?

kram!

Unknown sa...

Tack för tipset! Det stället har vi lyckats missa trots 7 somrar i Ystad! Klänningen är toppenfin på dig:) Kram

Jeanette sa...

Tack för infon - jakten har börjat på en. :)
Blir nyfiken på innehållet i dina paket du fått hem.
Kram