onsdag 27 juli 2011

Dagens och kvällens

Dagens outfit bestod till en början av ett av mina reafynd från förra veckan, nämligen den sköna begonia cardigan (det fanns bara en kvar!), men den åkte raskt av eftersom det var varmare än jag trodde. Efter en liten tur i småstaden på jakt efter djurmedicin byttes kläderna snabbt mot shorts och sliten t-shirt eftersom listmålning stod på schemat.


Nyduschad efter en dag med målande var det dags för invigning av nya grillen (en vit Weber), så då åkte lätta plagg på.


Tycker mina mamelucker passar precis till tunikans längd.
Skön trädgårdsstass!

6 kommentarer:

Charlotte sa...

Har du den fina klänningen?
Vad jag har kollat efter den på Tradera.
Så himla fin!
Kram

Lingonberrie sa...

Härliga sommarkläder!

kramar

Unknown sa...

Oh vad fin:) Kram!

Hilde sa...

Vad fin du är i båda outfits!
Kram

Jeanette sa...

Tummen upp för båda dina outfits!
Kram

Pernilla sa...

Åhhh vad fin den första klänningen. Den har jag spanat på men inte hittat i min storlek. Den andra outfiten är också superfin. Kramkram