torsdag 14 juli 2011

Liten tur i småstaden

Det är inte ofta jag är ute i min lilla småstad, så när jag häromdagen upptäckte att en butik hade 40% rea hade de redan stängt. Jag begav mig dit idag istället, men säkert hade en del storlekar och färger redan försvunnit.

Några godbitar plockade jag ändå med mig in i provhytten där jag passade på att fota dagens outfit.

Jag provade den söta Creamklänningen Vanessa i vad jag ansåg var min normala storlek, men jag tyckte den blev alldeles för slapp i överdelen och precis lite för lång. Tyvärr fanns det bara den kvar. Därefter provade jag Mitzy (tror jag) men den gillade jag inte alls! Kändes tight och slinkig i materialet. Och återigen - för urringad.
Helst hade jag ju velat ha en underklänning, men hade också med mig en underkjol att prova, som syns här.
 
Provade även rosa Ilse Jakobsenstövlar. Åh, vad fina de var! Kan man ha flera rosa stövlar? Kanske ett presenttips?

Mina köp blev de här:

3 kommentarer:

Jeanette sa...

Fina köp! :) Superfin i dagens verkligen pricket över i:et med de rosa stövlarna.
Kram

Unknown sa...

Superfint med de rosa stövlarna!
Kram

Hilde sa...

Klart du kan ha flera par stövlar:)
Kram