fredag 15 juli 2011

Inte The Ark precis..

På grund av sjuk kise har vi ju inte kunnat planera in något på semstern, så därför förbokade vi inte heller till Sommarrocken. Det har vi visserligen inte gjort tidigare ändå, men eftersom det är The Arks avskedsturné behövdes det ju. Så vi inser ju att det inte blir något imorgon tyvärr. Synd eftersom Anna Hertzman, September, The Poodles och The Ark skulle dit. Ja, ni kan ju gissa vilken som inte är intressant för min del.

Men något ska vi väl hitta på? Ja, för att kompensera lite åker vi på marknad (hmpf, inte riktigt samma sak)!
Det var ju ingen lovande start.

Ah, dessa färgglada heliumballonger är specciella för mig!

Tivoli hör ju till, själv åker jag absolut inga karuseller.

Munkar finns väl på varje marknad?

Vi slog istället till med churros.

Marknadskläder är ju speciella. Hur kan det gå runt?
Väskor, tivoli och lerig mark.

Var var vi då?


Spanade in fina prisvärda trådkorgar till en bråkdel av designerversionerna.
Men köper man något på en marknad?

Ja, alltid bigarråer och så blev det en nyhet. Det fanns ett macaronstånd! Självklart ville vi prova några för oss nya sorter!

4 kommentarer:

Jeanette sa...

Sjööööööboooooo??? Jag har aldrig provat macroner eller vad de heter. Det blir ett av mina semester mål att prova dessa läckerheter. :)
Kram

VivanDivanGoesFashion sa...

Marknad är ju lite mysigt ändå. Köper alltid cocosbollar och tunnbröd :-)

Vad trist att ni inte kom iväg på sommarrocken och semester. Men sjuka familjemedlemmar går ju alltid först...

Såna där macaroner har jag heller aldrig testat. Måste ändras på :-)

Kram
/Vivvi

Anne sa...

sorry men vet inte alls :o) Jag bläddrade igenom 1 och 0 tills jag kom till 2 och slutade sen
Kram

Charlotte sa...

Vi åkte alltid till Kiviksmarknad när jag var barn, de var kul på den tiden..
Men det är tyvärr mest skit på marknader nu förtiden.
Marknadskarameller är annars rätt gott..
Macaron har jag aldrig testat, de ska jag prova nån gång.
KRAM