onsdag 6 juli 2011

Jag vann och Posten jobbar på!

När vi skulle ge oss av mot lite födelsedagfirande i måndags passade jag på att kolla brevlådan på väg ut.

"Va? Vad är det? Någon har varit och lämnat ett paket här. Men det är ju några veckor sedan Smakrådet fyllde år och några veckor kvar för mig", hann jag precis tänka innan jag lyfte upp det och läste den lilla lappen.

Det var ju min vinst från Linda! Det som slog mig var att det var ett attans tjusigt paket och sedan vad snabba Posten varit med mina paket på sistone. De har verkligen överraskat med att vara skitsnabba!

Jag är verkligen ingen turråtta, så när tävlingen var avslutad var jag tvungen att kolla flera gånger om det verkligen var jag som vunnit. Och paketet doftade ljuvligt. TACK Linda!

5 kommentarer:

Hilde sa...

Stort grattis till vinsten!!
Kram

rosenälvorna sa...

Grattis, alltid kul att vinna, kan jag tänka mig?!? vinner aldrig själv. Christina

Unknown sa...

Visst har dom fina present-förpackningar på Systembolaget;) Bra att allt höll, var livrädd att det skulle börja läcka.....Kram!

Lillis goes Odd sa...

Grattis till vinsten!
Blev sugen på att ta en tur mot sydligare breddgrader, Tapasen ser jätte god ut!
Kram

Pernilla sa...

Kul att vinna! Jag har njutit av affärerna i Båstad idag tack för tipsen! Sitter nu på en brygga i Torekov och njuter av solnedgången. Kram