onsdag 20 juli 2011

Filmtips

Efter en onödigt tidig morgon bestämde vi oss för att slappa framför en film.

Det är nog många som gjort likadant de senaste dagarna, för det fanns då inte många nya filmer att välja mellan. Det blev i alla fall en film jag länge velat se, nämligen "Black swan". Vilken film! Det tog en liten stund att komma in i hur den var uppbyggd, men vad bra den var!  

Kom att tänka på att vi bokat biljetter till just "Svansjön" nästa år. Det ser jag fram emot!

      Att ha ett jätteskärp under tröjan är väl sådär snyggt...

5 kommentarer:

Odd me sa...

Låter mysigt! Kram

Mollymera sa...

Grattis!! Såhär lite i efterskott!!
Grattiskram ;-)

Linsan sa...

Jag började att titta på Black Swan men kom aldrig in i den... Kanske ska ge den en ny chans nu när du skriver att den var så bra :) Kram Linsan

Charlotte sa...

Stort grattis i efetrskott!!!!
Den filmen vill jag se.
Jag har precis tittade på "Svinalängorna".
Den var bra, men lite sorglig.
Jag skulle vilja fråga dig en sak...
Vill inte ta det här...
Kan du inte maila mig?
charlotte586@spray.se
KRAM

Fröken Abbe sa...

Tack!

Linsan: Det är ju en ganska suggestiv film, så jag förstår att inte alla gillar den. Själv har jag försökt med "Sagan om ringen" 4 gånger men det går bara inte.

Charlotte: Jag har mailat dig!