onsdag 6 juli 2011

Ingen liveshopping

Jag älskar att fynda så när nu butikerna lockar med rea var ju planen att ge sig ut på mollyjakt. Så blev det ju inte alls på grund av liten krasslig kise men shopping har det minsann blivit ändå! Smakrådet skojade bekymrat om att postmannen och utlämningsställena här måste undra vad som försigår.

Förra veckan trillade det nämligen in inte mindre än fem paket!
Ett  bestod av några nygamla reafynd som härliga Christina bistod mig med (TACK!), några Traderafynd och faktiskt ett ifrån butik! Inte illa alls alltså, men jag får ändå säga att det inte riktigt går upp emot livereashopping.

2 kommentarer:

Unna dig alltid sa...

Jag som bor mitt i stan orkar faktiskt inte heller ut och livshoppa, har heller inte tid. Det är betydligt bättre att klicka hem plagg i lugn och ro framför datorn. Dessutom får man dem oprovade då vilket är extra skoj :-)

Nu får du visa upp vad du har hittat!

KRAM

Nadia sa...

Samma här - shoppar online trots en uppsjö av affärer runt omkring....
Spännande med paket!
Kram!