tisdag 7 februari 2012

Sötaste vårjackan och nervösa barn

Om det inte vore för att jag redan har alldeles för många jackor skulle jag slå till på den här söta jackan. Den har en ljuvlig puderrosa färg, fin passform och söta små volanger. Lite som Odd Molly, eller hur? Det fattas bara ett sött litet broderi och några vackra ord.

Och här blir jag kanske lite dumsnål dessutom, men jag kan ändå tycka att 599 kr för den här på Lindex är aningen pricy. Det värsta är väl att om jag får syn på den på rea så skulle den nog hamna här i alla fall...

Fin insida har de också tänkt på.



Och ikväll peppar vi alla nervösa 12-åringar som ska göra nationellt prov imorgon!

7 kommentarer:

Unknown sa...

pepp pepp. Niorna gör svenskan idag o på torsdag. ojojoj alla tummarna hålles o hölls.

Hilde sa...

Vad snygg jackan är, många fina detaljer.
Kram

Anne sa...

Jackan är ju jättesöt - tycker absolut att den ska upp på reaspanlistan :)
Kram

Unknown sa...

Fin jacka! Jag har en som ska göra nationella prov i morgon, hon är lugnet själv! Kram

Me and my life sa...

Håller alla tummar!

Och är det inte klokt att man gör dem när det är nästintill en hel termin kvar....

Kram!

Gamla mamman sa...

Jättesnygg ju! Fast jag blir också dumsnål - OM till 2000 är helt ok, men en annan jacka till mer än 400 går rakt inte... Reaspan absolut!

Kram!

Anonym sa...

Vilken fin jacka!! Kommer den från lindex, ser den inte på deras hemsida! :/