lördag 25 februari 2012

Sälja eller swappa?

Som jag har suktat efter den vita jackan, parker coat. Sett bloggare som klär ypperligt i den. Eftersom jag tycker att modellen sitter åt lite vid dragskon satsade jag på en storlek större så att jag skulle kunna få plats med en tjockare tröja och ändå vara rörlig.

Men det vill sig inte riktigt. Alls. Den känns aningen för lång faktiskt. Den sitter inte riktigt bra.

Så nu funderar jag på om jag ska försöka swappa till en mindre storlek eller helt enkelt sälja den? För det finns liksom ett annat perspektiv i det här. Jag har redan jackor så det räcker och blir över och behöver göra mig av med någon eller till och med några.

Någon som vill swappa sin trea? Eller ska jag bara sälja den?

4 kommentarer:

Unknown sa...

Åh har du en 4?

Jag har en 3:a så jag swappar gärna. =)


För det är väl jackan på bilden du menar, den med det tjocka vita tyget och märket på sidan.


Kraaaaaaaaaam

Fröken Abbe sa...

Yes!
Jag ska maila dig lite bilder, men det blir kanske först imorrn, ska åka ner till Malmö nu.
Kram

Unknown sa...

Åh det låter jättebra, jag kan ta kort på min också och skicka. Men det kanske inte blir förrän i morgon eller så.

Jag har köpt min på Tradera och den är begagnad men i jättefint skick, tycker jag i alla fall.


Kraaaaaaaaaam

K. sa...

Haha... Det löste sig super ju! Kram