fredag 24 februari 2012

Sommartunikor

Sedan tidigare hänger Odd Mollys vita ruffle sleeve tunika i min garderob och bara väntar på bättre dagar (läs sommaren). Den kom jag över av en slump. Det var istället andra färger som fastnat i huvudet på mig som en puderrosa och lila.

Ibland kan man bli lite småtokig när eftersökta plagg dyker upp till urbra priser på nätet, men så är de i fel storlek. Nästan så man klickar i alla fall. Men så galen blev jag inte denna gång och tur var väl det, för någon dag senare dök den lila upp i rätt storlek och den blev min till ett mycket bra pris!
Tassar runt i linne och tunika från Odd Molly
leggings från Kappahl
och rosa reakap
Den lila är inte lika stilren, men härlig ändå.

Men jag saknar produktbilder på de här! Någon som vet var jag hittar det?

5 kommentarer:

Anonym sa...

Vad fina tunikorna var på dig, finns de att köpa i någon affär eller är det begagnat som gäller?

Mvh, Sara

Fröken Abbe sa...

Hejsan Sara! De här tunikorna är flera år gamla, tror de kom 2007, men det är först nu jag fått tag i dem.

De kommer från en kollektion som brukar vara ganska eftertraktad.

Hoppas du också hittar någon, de dyker ibland upp på Tradera och Blocket.
Kram

Maddie sa...

Så fina! Jag hade själv turen att komma över den vita på tradera för ett tag sedan och längtar efter att få ha den till våren/sommaren :)
kram

Anne sa...

Mmmm den vita ska bara hitta hit någon gång :)
Kram

Me and my life sa...

De är underbara!

Jag har en i stl. 2 som tyvärr är lite lite tight tycker jag. Släpper den enbart om jag lyckas swappa till en 3:a....i superb skick. Till dess hänger min hos mig eller så får jag bli lite mindre... :-)

Kram!