tisdag 21 februari 2012

Söta kappan - ett Ullaredsfynd

Att åka till Ullared innebär ju inte bara att gå på Gekås. Det finns några intressanta runtomkringbutiker också som MQ outlet, Scorett och Lantmännenaffären som faktiskt har en hel del inredningspryttlar för den som gillar vitt, industri eller romantik.

Inne på Gekås var det väldigt lugnt. Eftersom det är sportlov trodde vi att det skulle vara fullt med folk, men nä, inte alls. Vi fick nästan tag på allt vi var ute efter som rengöringsgrejs, snötåliga tumvantar, lampor och barnpresenter.

Klädavdelningen är väl inte så intressant men jag såg att de hade Monrow, om man nu gillar det. Men jag hittade en nedsatt kappa förstås. Jag som verkligen inte borde få köpa en enda kappa till! Men jag tyckte den var så söt och det blev ju bara 200 kronor för den.




Ska visa lite annat med som jag fyndade.

6 kommentarer:

Anne sa...

Kategori brakfynd och då är verkligen fin i den!
Kram

K. sa...

Ursöt ju! Vilket fynd minst sagt. Man kan aldrig ha för många kappor... Kram

Unknown sa...

Kanonsöt, 200 pix vilket fynd! =)


Kraaaaaam

Maria sa...

Åhhhh skulle lätt kunna åka 16 mil till Gekås imorgon ENBART för denna kappa....helt enkelt underbar!!!!
Fanns den upp i större storlekar månne?!
Hoppas att du har en bra kväll!!

Änglakramar Maria

Septemberflikka sa...

Vilket fynd! Jättesöt är den.

kram

Fröken Abbe sa...

Maria: Tror jag såg storlek 48, men eftersom de var nedsatta fanns det inte så många kvar. Å andra sidan var det ju inget tryck i affären heller, såg ingen annan som provade dem.
Kram