söndag 19 februari 2012

Ska den få stanna?

Det Smakrådet kom hem med från Freeport var en stor förvaringspåse med tyngd i, djupaste chokladfärgen, mjuk att röra vid, vackra lila sömmar och fina detaljer. Eftersom den dessutom inhandlades med 10%-kupongen var det väl ett okej pris (jämfört med Traderaväskorna med osäkert ursprung). Jag tycker själv den är lite speciell, lite fulfin.

Men vad tycker ni? Ska den få stanna?

Det lila bandet blir så fint till.

Givetvis lila stenar!

En påminnelse och en önskan.

Mjukaste tofsarna att pilla på.

Ja, visst var det Smyrna purse!

10 kommentarer:

Anne sa...

Jag har en som jag älskar! Tänk bara på att ha den till mörka plagg för jag tror att det finns risk att den fäller lite. Jag har bara haft den tillsammans med mörka plagg för säkerhets skull.
Kram

Mollymera sa...

Jag säger helt ärligt lämna tillbaka! Känslan är inte densamma när det finns kopior på den.
Sen är det väl en bra ursäkt för att du ska få åka till Freeport och kika på allt i butiken!! Jag är redan sugen på att åka dit igen.
Kraaaam

Anne sa...

Glömde: jag använder axelremmen till att pigga upp andra väskor ibland.

Hilde sa...

Behålla, den är jättefin:)
Kram

Annelie sa...

Behåll snälla nån..!! Den är så underbar denna väska! Älskar min högt! Att det finns kopior är tråkigt men rör mig inte ryggen, jag VET ju att min är äkta!!! Då skulle man ju aldrig kunna köpa en märkesväska, finns ju kopior på allt nuförtiden. Köper ju inte för att sälja sedan..
Kram

Septemberflikka sa...

Jag gillar personligen inte alls såna modeller med tofsar men jag är ju fegis vad gäller sånt. Men jag ska inte ha den så om du gillar den så behåll för bövelen! ;-)

Kram

Unknown sa...

Jag tycker att den är skitsnygg! Behåll! Och spara kvittot om du skulle få för dig att sälja nån gång! Med tanke på kopiorna då....Kram

Gamla mamman sa...

Behåll! Och strunta i kopiorna; det viktigaste är ju att du tycker den är snygg. Och om den nu fäller som Rosen säger, så var noga med vad du har till. Jag har förstört ett par vita jeans på en fällande väska en gång :-(

Kram!

Charlotte sa...

Den är fin.. Men jag är tveksam..
Personligen gillar jag inte tofsarna..
Det stämmer att vi ska ta in Lise Sandahl i butiken jag jobbar i (där du besökte mig).
Kram!

Fröken Abbe sa...

Tack för alla kommentarer!
Just nu lutar det åt att den får stanna.
Kram