lördag 7 januari 2012

Söt kofta från Thilde's wardrobe

När vi var i storstaden var jag inom en liten butik som är alldeles ljuvlig att besöka. Där finns inga grälla färger utan allt är i dova toner eller pasteller. Tyvärr lyckas jag aldrig komma ihåg namnet på butiken, men den har en vacker fjärilsskylt.

Jag hittade en söt liten kofta med virkad spets som kom från Thilde's wardrobe, ett svenskt märke. Butiken hade fått in en provkollektion och sålde därför kläderna billigt.

Jag har inte sett så mycket från detta märke, har ni?



4 kommentarer:

Tindy sa...

Miranda Margareta heter den söta butiken, men tyvärr ska den stänga..Thildes Wardrobe är deras eget märke, de har en massa fint:))

Sofie sa...

Åh nej, ska den stänga??misstänkte nästan det eftersom där var så tomt sist jag var inne :( jättefin kofta hursomhelst, stod också o höll i en sådan en stund...

Rose Garden Malevik sa...

finfin :)
och missa nu inte.....

S
A
T
U
R
D
A
Y

S
H
O
W

O
F
F

De e kul att vara med:)
VÄLKOMMEN
Håkan

Unknown sa...

Jättefin liten kofta! Har aldrig hört talas om märket......Kram