lördag 21 januari 2012

Ett alldeles onödigt Odd Mollyfynd

Jag kunde bara inte motstå dessa.. Ja, vad kallar man dem? Babuschka är ju kanske inte riktigt rätt ord även om det faktiskt var just på det jag tänkte.

De är ju alldeles onödiga och har absolut ingen funktion. När jag köpte en klassisk babuschkauppsättning i "öststatlandet" var väl Smakrådet så lagom imponerad, men han är kanske luttrad nu?

Butiken hade i alla fall bestämt sig för att de stått (på lagret? som hyllprydnad?) för länge och att det var dags att sälja dem, så för under hundralappen blev de mina.

 

5 kommentarer:

Gamla mamman sa...

Absolut inget onödigt fynd - jösses så söta de är :-)

Kram!

♥ Bina ♥ sa...

Absolut nödvändigt!!! Åhh vad jag vill ha de där <3

Kram fina du!

Mollymera sa...

Jag tror återförsäljaren fick dom som gåva av OM.
Mina frigolit Odd Mollytjejer har hamnat på torkskåpet. Fick en i huvudet när jag skulle hänga in barnens våta kläder. Lite häftmassa i botten, skulle nog funka.
Kramar

Unna dig alltid sa...

Vilket fynd! De är underbara :-) Jag har faktiskt två uppsättningar så hos mig står en liten Babuska-familj :-)

KRAM

Charlotte sa...

Dom e supersöta! du fick dom verkligen billigt, på Tradera brukar de gå upp mot 300kr.
Min syster har bauskadockorna, men jag har adopterat dom... :)
Kram