söndag 22 januari 2012

Det finns underbara människor

Tänk vilka underbara och osjälviska människor det finns!

För ett tag sedan dök det upp ett säljinlägg hos My Rose Garden och där fanns en klänning (check me andress grey) som jag länge velat få tag på. Åh, vilken lycka när jag var den första som kommenterade intresse om klänningen och skickade iväg mitt mail! Men det visade sig att även om jag var den första att kommentera var jag inte den första att maila, så köpet gled mig ur händerna.

Då fick jag ett mail från allas vår mollypräst Eva om att det var hon som norpat klänningen men eftersom hon visste att jag letat efter den ett tag kunde hon tänka sig att sälja den vidare till mig. Jag trodde knappt det var sant! Så jag var tvungen att försäkra mig om att hon verkligen ville sälja den och jo, det ville hon. Happy joy!

Jag älskar verkligen den här modellen på klänning! Tack underbara Eva!



Åh, sol också!


Jag kan bara inte låta bli att snurra i den här!

15 kommentarer:

Ninna med En Skopa Odd... sa...

Oj oj oj vad fin den är på dig! Färgkombinationen är fantastisk. Ett mycket bra köp, och jag håller med, Eva är underbar!
KRAM!

VivanDivanGoesFashion sa...

Underbart vilken kärlek det finns härute i cybervärlden :) Fantastiskt och du är sååå himla fin i den. Sååå fröken Abbe och det är en klassiker som aldrig blir ute. Ångrar ibland att jag sålde min

Kram
/Vivvi

Unknown sa...

Åh vad fin du var i kappen, hurra för Eva som är så snäll. ;-)

Självklart fixar jag smörgåstårta åt dig, men du måste höra av dig ett par dagar innan du kommer så jag hinner. Du är sååå välkommen när du har vägarna förbi Bergslagen.

Fynd är underbart, gillar skarpt ditt ryska fynd nedan. Faktiskt lite avis. *hehe*

Stooor kram från Bönan!

Unknown sa...

Åh vad fin du var i klänningen menar jag så klart, i dag har jag för mycket i skallen tror jag. =D

Kraaaaaam

Hilde sa...

Så snyggt, den klänningen är helt rätt på dig. Eva är underbar!
Kram

Solid sa...

Hej!

Tack för värmande ord och du är så strålande fin i den att det är en ren glädjefröjd att se den på dig. Sedan var det ju tur att vackra Marika sålde den först.

Kramar från Eva

Marika sa...

Vilken härlig story. Men vad bra att det ordnade sig till slut. Jag är glad för din skull:-) Visst är den underbar på dig, helt klockren så att säga.
Kram

Anne sa...

Å så rätt det blev - du äger verkligen i den klänningen. Så rart av Eva att släppa den - en extra kra till dig!
Kramkram

Nadia sa...

Vilken tur och vilekn fin gest - grattis!
Kram

Gamla mamman sa...

Vilken solskenshistoria!! Och gud så fin du är i den! :-) Har försökt kolla lite på Check in klänningen åt dig, men hittar ingen jag heller tyvärr.

Hen en fin kväll!
Kram

Lingonberrie sa...

Åh så fin den är...vill ha!
kramar

Fröken Abbe sa...

Tack för alla härliga kommentarer!
Kärlek till er!

Unknown sa...

Vad fin! Och vad snällt av goa Eva att släppa den till dig:) Kram!

K. sa...

Så otroligt fin på dig! Vad härligt när det blir så rätt och någon tänker så på en! Kram

Charlotte sa...

Men vad kul att du fick tag på den!
Gullig historia<3
Kram