måndag 9 januari 2012

Fröken Abbe jämför med produktbilden: Timeout wrap och cardigan

I storstaden hade jag som jag tidigare nämnt inte så mycket tid, men en liten provning blev det. Ja, det fanns faktiskt bara dessa och den där maxiklänningen att prova. Vid halv fem ryckte jag i dörren till Factory, men de hade visst redan stängt, så tyvärr kunde jag inte kika in där.

Av erfarenhet vet jag dock att jag inte borde uttala mig om kläderna nu eftersom det alltid ändrar sig. Jag är ju aldrig sugen på det nya.

 
Timeout wrap cardigan golden rose, ca 1800 kr.

Jo, jag tycker den stämmer precis med produktbilden! Ljuvlig färg och ljuvligt skön!

 
Hm, hur knyter man den snyggt?
På grund av magen brukar jag inte vara så förtjust i en massa tyg framtill som man dessutom ska knyta över.

 timeout wrap cardigan
Fina fjärilar på ryggen.

 
Timeout cardigan golden rose, ca 1300 kr.

Ett ord - tight! Jag försöker ändå hålla in magen men det ser ju för jävligt ut och jag ryyyyser över bilden.

Något bättre uppknäppt, men nä, den funkar bara inte.

Även här var det fina mönster på ärmen.

3 kommentarer:

Lingonberrie sa...

ÅH, jag älskar den rosa timeout wrapen...mums!

kramar

Mollymera sa...

Gillar den första bilden!
Kram

Gamla mamman sa...

Hoppas wrapen fick följa med hem, jättefin! (som du vet att jag tycker :-)

Kram!