måndag 16 juli 2012

Hunter gummistövlar bytes - 2 par

Jag har för köpt på mig två par för stora Hunterstövlar och skulle gärna vilja få tag på mindre storlekar. Andra färger är också av intresse. Mina är splitternya, bara provade inomhus.

Får säga att de passar okej med tjock vinterstrumpa i. Mina är storlek 40/41 men passar alltså även mindre bra, speciellt om man vill få plats med Hunters tjocka fleecestrumpor!

Bytes gärna till storlek 38, 39.
Hunter original gloss duck egg blue

Hunter original gloss ice white

5 kommentarer:

Gamla mamman sa...

Fel storlek tyvärr :-(

Vilken reafyndare och prutare du är! Me like :-) Och snyggt är det med!

Ser så himla mysigt ut och jag längtar lite till Österlen. Men konstigt utan sambon... Får nog låta det vara några år.

Ha en fortsatt fin semester!
Kram

HOUSE of ADELA sa...

O så fina stövlarna är....önskar jag hade haft några att byta med;)

Kramar till dig fröken!=)
Adela

tintin sa...

Har du dom kvar
Vill du sälja dom?
hör av dig.
Micke

vanessa sa...

vart har du köpt dom vita?

Fröken Abbe sa...

De är köpta i en numera nerlagd butik på Österlen.