söndag 29 juli 2012

Du & Jag

I Båstad finns ju som bekant Du & Jag. De har både försäljning i egen butik och på sitt lager. Just nu hade de mycket fint inne måste jag säga. Dessutom var det mycket bra rea, sånt gillas!

Jag lyckades få ett extra bra pris på en kofta som till slut fick följa med hem. Äsch, jag vet att tjockisar kanske inte ska klä sig i volanger och grejs, men det struntar jag i för det är ju det jag gillar! Och ni fattar ju när ni ser färgen!

Ryschig framsida och volanger på ryggen.

Svårt att se, men texten och hjärtanen finns på ryggen.

Ett litet sött hänge som kan återanvändas.

2 kommentarer:

Hilde sa...

Snyggt fyndat måste jag säga.
Kram

Peggy sa...

Jättesnygg kofta! och man ska klä sig i det man gillar oavsett vad andra tycker även om det ibland kan vara lite svårt!
Ja visst är det surt att morgonpigga har bättre rykte än oss sjusovare :-)
Kram!