onsdag 11 juli 2012

Dålig reaprovning

Nu är jag i ocivilisationen och det blir då ingen reaspaning alls för mig. Jag vill ju prova innan jag slår till, för man vet ju aldrig riktigt hur det sitter annars. Innan vi begav oss fick jag dock chansen till en liiiten reaprovning - ett plagg alltså.

I min stad är ju rean så sen och faktiskt var detta det enda Odd Mollyplagget som fanns på rea, dock bara till 30%. Annars hade jag nog tusan slagit till för på något sätt gillar jag det. Tyvärr låg jag mellan storlekar på denna kändes det som, men den mindre blev nog trots allt bäst.


Sen fick jag för mig att prova den som ser så fin ut - på alla andra uppenbarligen! Usch! Den kändes bara stor och sladdrig, oformligt säckig.

Och så upptäckte jag ju en liten underbar molly som jag insåg att jag bara måste få tag i. Storleken var för liten så inga bilder på den, men jag känner ett stort sug efter den. Perfekta färgen, perfekt modell och längd. Men den finns ju ingenstans nu...
Kanske jag måste efterlysa den.


2 kommentarer:

Anne sa...

Jag är också lite sugen på den första men Gable gillar jag inte heller. Kände mig helt borta i den :)
Kram

Unknown sa...

Och jag älskar Grable! Smaken är som baken:) Kram