onsdag 18 maj 2011

Lull-lull i håret

Jag borde bli bättre på att använda lull-lull till vardags. Jag tycker det är så fint med den typen av halsband, broscher och håraccessoarer på andra, men ofta känner jag mig lite utklädd i det. Och så ska det ju gå snabbt på morgonen!

Men häromdagen botaniserade jag bland budgetkedjans reasmycken, och hittade minsann några rejäla fynd. Lull-lull till håret som känns lagom, och inte sticker ut så mycket.
Nope, det är ingen solskada jag har ;o)

När jag var i Stockholm fyndade jag ett lull-lullhalsband som jag tycker är jättefint. Men jag har ännu inte använt det...


Använder ni lull-lull till vardags?

10 kommentarer:

Mollymera sa...

Det är dåligt med det. Ett hårspänne brukar det bli i luggen,om jag inte glömmer det. Då blir det håret bakom örat ;-)Är det varmt ute måste jag sätta upp håret, annars får jag värmeslag, fniss. Några fina snoddar skulle jag faktiskt behöva.

Kramar

Annelie sa...

Nej, det har jag aldrig gjort! Fint på andra men inte på mig! Så är det bara..
Tycker absolut du kan ha dessa söta!
Kram

Helen sa...

Inte mycket lull-lull i mitt hår nånsin dessvärre.
Måste ha håret uppsatt på jobbet men rosetter och lull är inte tillåtet.

Nadia sa...

Tycker också det är jättefint men är lite feg på att använda. Hemma smygprovar jag dotterns pynt :-)
Dina hårband var jättefina - får nog fundera på om jag inte borde våga!
Kram

VivanDivanGoesFashion sa...

Tjusigt tjusigt! Tycker lull-lull är superfint men jag glömmer alltid bort att sätta i det på morgnarna...

Kram
/Vivvi

Unknown sa...

Jag blingar mig gärna fast här blir det mest lull-lull i form av nitar, dö-skallar och kristaller:) Kram

Tindy sa...

Liten blomma då å då å liten klämma då å då..Så fina dina lullisar var:) får man fråga vart du köpt dem? stora kramen:)

HOUSE of ADELA sa...

Å du är jättefin! Jag gillar det och lull-lullar mig ofta;)

Kramar
Adela

Charlotte sa...

Inget lull för mig, ett diadem ibland..
Superfint diadem med blomman.
Kram

Fröken Abbe sa...

De är inköpta på Gina Tricot, 75% rea! Men pärldiademet saknade prislapp så det fick jag för 10 kronor!