söndag 15 maj 2011

En Molly-weekend

Det har varit fullt upp i helgen måste jag säga. Först utejobb på lördagförmiddagen, hem och byta om, sätta sig i bilen och gasa iväg mot Kungsbacka där det skulle fikas med en handfull mollytjejer. Tjejerna bakom Mollymera, Pärlan, Frusna flickans Odd lifestyle, Cake of Joy, Hildes Closet, everydaymolly by bina och Laura fanns på plats sedan länge när jag väl begade dyka upp. Ett härligt gäng att mötas av, måste jag säga! Mycket trevligt initiativ och bra fixat av Christina!

Eftersom jag kom dit rejält mycket senare än de andra hade de redan hunnit med Mollybutiken och kunde visa upp sina fynd, men de följde med mig dit igen. Tack snälla för hjälpen när jag var i provrummet!

Och Laura - tack för det intressanta samtalet efteråt!




Berry dress fanns i flera färger, och en Kettle coat fanns också.

Den lila Nymph Dress var jag sugen på, men tänkte att det kanske blir för mycket lila?


Hade jag varit liten hade jag velat avsluta Freeportbesöket här.

7 kommentarer:

Mollymera sa...

Det var så roligt att du ville komma, fast du visste att du skulle bli lite sen till träffen.
Det får vi göra om!!

Kramar

Hilde sa...

Det var hur kul som helst att träffa dig och de andra tjejerna. Jag tycker vi ska köra repris på den:)
Krma

Unknown sa...

Åh vad jag vill dit!!! Ser mycket fint på bilderna.....Kram

Anne sa...

Visst är det jobbigt att låta bli ;)
Kramar

Me and my life sa...

Åh vad härligt ni måste haft det!

Grymt avundsjuk!

Berrydress sa du? I vilka storlekar? Om du minns---

Kram!

Fröken Abbe sa...

På Freeport fanns den i alla fall i tre olika färger och flera ex av varje, så storlekarna varierade nog. Jag tittade inte så noga på dem.
Kram

Charlotte sa...

Vad roligt ni måste haft!
Hade varit så trevligt att träffa dig!
Så mycket fint det verkar vara där..
KRAM