måndag 2 maj 2011

Jag vill ha alla!

Inga nyheter precis, men så blir det ju när man inte bor i en stad med mollyutbud och har annat för sig än att åka lanskapet runt för provningar. Så det var först i lördags som jag kunde prova alla färgerna på silk sleeveless.

När jag såg dem på nätet var jag helt säker på att den röda kommer bli min en dag. Så ljuvlig! Men så råkade jag snubbla över den grönrosa lite military och tokgillade den. Förvisso var det den enda färgen som fanns inne, så den röda fanns ju fortfarande i bakhuvudet. Men i lördags hittade jag ett stort utbud av alla färgerna så äntligen kunde jag prova!

Grey hade jag valt bort redan innan, men jag var ju tvungen att prova den också.

Tyvärr missade jag en auktion på den i lite military eftersom jag tvingades med till IKEA... Lite otippat tror jag nämligen att den är den rätta. Men det är klart, med ordentlig rea hade jag mer än gärna haft alla! Jag förstår verkligen färgveleriet som pågått i bloggarna!


På H&M var det visst svårt att få tag på den här fina klänningen, men jag lyckades hitta den bakom disken. Lite oformlig minst sagt, men alldeles underbar - om man varit minst 1,70!

Har ni provat denna?

3 kommentarer:

Lindi Loo sa...

Jag har inte vågat prova... jag behöver verkligen inte en sidentunika till så jag har hållt mig borta men visst är de ljuvliga!
Kram,
Loo

Unknown sa...

Jag har den i apricor och äe sugen på både military och grey med:) Såååå fina är dom! Kram

chatarina sa...

Hej! Jag har precis beställt den i grey! Dom är verkligen fina
kram