söndag 8 maj 2011

Efterlysning


Ända sedan jag såg denna i en ljuvlig kombination har den inte för en sekund lämnat mitt medvetande. Tills igår.

Jag hade tänkt jobba lite och samtidigt hålla koll på en auktion. Men vädret var underbart och Smakrådet föreslog en skogspromenad, och plötsligt är den som bortglömd. På väg hem slår det mig att jag missat auktionen och naturligtvis visade det sig att den gått för ett bra pris.

Nu finns det så klart inga ute till försäljning längre! Alltså en liten efterlysning: storlek 3 önskas. Tveka inte att höra av dig!

Kram

5 kommentarer:

Unknown sa...

Fan vad surt! Sånt där kan reta mig länge! Håller ögonen öppna och hojtar till om jag springer på nån.....Kram

Josanne sa...

Jag har ingen att sälja till dig tyvärr men titta vad jag hittade här: http://www.tradera.com/ODD-MOLLY-DUVET-ROSE-DRESS-st-3-auktion_162403_132859304
Håller tummarna att det går bättre för dig den här gången! Kram!

Mollymera sa...

Jag skulle just säga att det finns en på Tradera, men Josanne var snabbare ;-)
Kramis

Anonym sa...

Hej!
Jag heter Cissi, läser din blogg ibland. Jag har en så´n klänning i storlek 3! Använd endast en gång, en kort stund. Tags finns kvar. Den kostade 2599kr när jag köpte den.
Vad hade du tänkt dig för pris?
Vänliga hälsningar Cissi
cecilia.roo@live.se

Fröken Abbe sa...

Linda: Ja, visst är det surt! Smakrådet blev rädd att jag var arg på honom, stackarn!

Josanne och Christina:Vad gulliga ni är! Tack för tipset!

Cissi: Jag har mailat dig.

Jakten fortsätter...
Kram