fredag 27 maj 2011

Ett fantastiskt paket

När jag kom hem idag hade jag inte mindre än två paket som väntat på mig sedan början av veckan, och ett jag hämtade upp på vägen.

Vilken lycka när jag öppnade sista paketet! Jag blev verkligen supernöjd med alla, men ni som kikat in här tidigare vet ju att jag älskar fina paket. Och detta var verkligen som ett födelsedagspaket!

Som vanligt var jag inte den enda som var nyfiken och fick faktiskt putta bort min prins.

Uppenbarligen var det från någon som visste att jag gillar katter.
Ser ni vad det står på kortet?

Paket + kamera = poserande katt
"Fotar du mig nu?"

Det här paketet var ju extra intressant!

Innehållet var lika vackert men det får ni se senare!




5 kommentarer:

Frösötös sa...

Sötaste inspektören ;)
Kram

Christina sa...

Vad kan det vara?

Kram

Jeanette sa...

Wow vilket läckert pakelitet! Nu är jag oerhört nyfiken. :)
Kram

Lindi Loo sa...

Å så vackert paket, och vilken vacker katt! Är det en Birma?

Ha en fin dag,
Kramis!

Anonym sa...

Lindiloo: Ja, hos oss bor två birmor varav den ena är en riktig linslus!

Ha en bra lördag allihop!

Frk Abbe