fredag 22 april 2011

Påskklänning och Tradera som bäst

För ett tag sedan provade jag en fin långklänning på Freeport, men tyvärr var den för stor. Till min glädje fick jag tag på den i rätt storlek via Tradera! Och ett märkligt sammanträffande gjorde så att säljaren lyckades ordna avlämning vid dörren. Kanonbra!

Trodde aldrig jag skulle få på mig en långklänning...

Tänkte ta några fina utomhusbilder, men vinden tyckte tydligen också om klänningen. Eller var det ett sätt att säga att det var dags att åka till Blåkulla? Kvast nio var ju tydligen min.

Vad säger ni? Påskkärringklänning eller ljuvlig grillkvällsklänning? Någon som vet namnet på den?

Hoppas ni har en skön påsk!

7 kommentarer:

Anonym sa...

Underbar klänning.Riktigt Odd Molly när det är som bäst!

Mollymera sa...

Ljuvlig!!!
Glad Påsk

Lecka sa...

Så fin du är! Glad påsk och kram

Unknown sa...

Den klänningen är jättefin! Glad Påsk! Kram

Hilde sa...

Snyggklänning vill jag säga. Den är jättefin på dig! Jag missade nog denna skönhet på Freeport i dag.
Kram

HOUSE of ADELA sa...

Underbart fin på dig! Grattis till fint köp=)

Påskkram
Adela

Charlotte sa...

Underbar klänning!
Ska ev. till Freeport den 12 maj, hoppas där finns något fint då.
Önskar dig en trevlig påsk!
Kram