tisdag 26 april 2011

Frk Abbe and the amazing dreamcoat*

Drömkappan kan äntligen få visa upp sig! Jag blev småkär i den när jag såg den på vackra Åsa, men trodde aldrig jag skulle få tag på den. Så en dag dök den upp på Tradera och jag skulle bara ha den! Men den blev inte alls så dyr som jag hade trott och efter några nervpirrande minuter var jag plötsligt innehavare av the dreamcoat. 

 Tjoho, vad jag känner mig fin i den! Sådär lite old school ballerinaaktig.

Så här glad var jag i påsk när det blev premiäranvändning.

 
Den fina ryggen ser man tyvärr inte själv, men man vet ju att den finns där.

*Ja, många av er kanske minns att jag är lite musikalnörd, men "Joseph" har jag faktiskt inte sett!

10 kommentarer:

Annelie sa...

Grattis till ditt köp av drömkappan!! Klart du skulle ha en rosa Spring coat! Jättesnygg på dig!
Kram

Mollymera sa...

Vad härligt det är när man äntligen får tag på det man önskar. Jag väntar fortfarande på min Tootsie coat.
Kramar

Anne sa...

Grattis - sååå söt :)
Kram

Unknown sa...

Vad fin du är! Förstår att du är nöjd:) Kram

Charlotte sa...

Äntligen får man se den!
Jättefin!!!!!
(vill också ha...)
Kram på dig!

Unna dig alltid sa...

Måste stiga in och säga stort Grattis till denna underbara kappa! Färgen är verkligen ljuvlig och jag skulle inte heller tacka nej till denna. Har spring coat i grått som jag älskar även om den inte alls är lika glad som en rosa ;-)

KRAM

Anonym sa...

Det var verkligen på tiden att du fick tag i drömkappan - jag älskar den!!! Den är verkligen ljuvlig och passar dina färger perfekt! Nästa gång vi träffas får vi båda ha den på oss!
Tusen miljor kramar / Åsa i den andra rosa kappan...

Karen sa...

Oh yes, Dream Coat is truly dreamy especially in pink. I am sure that it was worth the wait. Enjoy your pink splendor!
Kram,
Karen XOXO

Nena sa...

Ja detta är en dream coat med besked! Perfekt till dig! Jag har ju denna i purple och den ärså fin!!! Härligt med glada färger!!!
Kram

Fröken Abbe sa...

Tack för alla söta kommentarer! (Speciellt eftersom jag själv är så glad för den!)
KRAM