onsdag 13 april 2011

Laddar ni för påsken?

Jodå, för er som undrat så kom det där Traderapaketet fram till slut faktiskt. Tyvärr luktade det... ja, det kan väl beskrivas som "muggigt".

Desto sämre gick det med en försäljning där köparen aldrig hördes av igen. Ingen bra start alltså, eftersom jag inte ens sålt fem plagg tidigare! Men tydligen hindrar det inte mig från att gambla. Nu har jag lagt vantarna på ett eftersökt plagg, trots att säljaren inte verkar vara någon höjdare. Blir spännande att se hur det ska gå!


Idag bjuder jag på lite påskfärger. Okej, orange kanske inte är så påskigt, men med lila är det ändå ganska nära ;o)

Firar ni påsk - och i så fall hur? Har ni redan börjat ladda? När jag var liten pyntade vi, men nu känns det inget märkvärdigt. På sin höjd kan det bli en modern kyckling på bordet om vi har gäster. Och så började jag måla de röriga påskäggen vita, förra året. De kanske jag ska fortsätta pimpa med något...

5 kommentarer:

Helen sa...

Jag varken påskpyntar eller skickar påskkort. Men i år blir det iaf party eftersom sambon lagt sin 40-årsfest på just påskafton.
Egentligen fyller han på tisdag och då blir det tura med båten i Helsingborg med Josanne o Mr Make

Lecka sa...

Fin kofta! Vi är inga stor påskfirare men barnen vill gärna sätta lite vippor i riset och ta fram några kycklingar. Kram

Tindy sa...

Nope..är ingen påskpyntare alls...Tar fram fina påskägg när de ska fyllas bara :)
kramarna=)

♥ Bina ♥ sa...

Åh vad snygg den där koftan är!!

(jodå vi småpyntar lite i silver och vitt.. och årets barnpyssel)

Annelie sa...

Tack för din hälsning!!
Den koftan skulle jag inte tacka nej till..suå vårig o fin!
Brukar sällan pynta så mycket mer än lite färgbyten o blommor! Varierar år från år, än har det inte blivit något. Mest bekymrad om Rufsan!
Kram