torsdag 28 april 2011

Dreamcoat substitut

I min väntan på the amazing dreamcoat (aka spring coat blush) inhandlades i stället en beige spring coat. Den känns lite mer vardaglig och nu vet jag inte om jag ska behålla den. Jag är ju även sugen på en Tootsie coat... 

Först funderade jag på att försöka byta ut min beige spring coat mot en Tootsie i samma färg men jag vet inte om beige känns så spännande direkt, så det hade kanske varit roligare med lite färg. Samtidigt är det kanske dumt att byta bort en beige som faktiskt funkar till allt..

Men ni minns kanske att det finns en long Lotta i powder hos mig också. Vad tycker ni?

3 kommentarer:

Lecka sa...

Förstår dina funderingar helt! Beige funkar ju såklart till det mesta..du kan ju alltid ha en färglad sjal till. Lycka till och kram!

Unna dig alltid sa...

Sotig coat är finaste kappan men jag måste nog säga att Lotta kappa i beige inte är så dum heller. Jag skulle sälja den beiga spring coat. En kappa i varje färg räcker, fler är svårt att hinna använda.

Kram

K. sa...

Om du ska sälja den får du gärna höra av dig! Men vad är det för storlek på den? Kram