måndag 25 april 2011

Rosa gummistövlar och Hunters barnstövlar

Jag har flera par gummistövlar, men inga rosa. Det vill jag naturligtvis ha. Är det någon som kan rekommendera några? Kan tycka att Ilse Jacobsen är fulfina, ser lite klumpiga ut. Någon som har dem?

Hunter har i precis den babyrosa färg jag vill ha, men då är det barnstövlar. Kanske kan funka eftersom de går upp till storlek 38, men är det någon som har dem i barnversionen och vet?

Helst hade jag velat ha ett par Viking retro, men de finns ju ingenstans nu.
På nätet hittar man massor, men svårt att få fram var de kommer ifrån och om de fortfarande finns.

Klicka för att förstora bildenDuffy Gummistövel
Vagabond
Duffy
Tretorn
Wildflower
Skopunkten
Ilse Jacobsen
Wildflower Click Lady GummistövlarSkor - Tretorn: Sofiero Pink | Parbild 

4 kommentarer:

VivanDivanGoesFashion sa...

Ååå, superfint med rosa. Vill jag också ha :-) De där med svart band bak tycker jag var superfina. Tror både Vagabond och Wildflower är bra. Hunter barn har jag aldrig provat men vuxenmodellen är ju väldigt smal och nätt så de kanske är det också. Sen är de väl lägre då kanske också. Ilse Jacobsen är ju också superfina...svårt det där men gummistövlar är ju svårt för de kan ju vara sååå olika i form och framförallt tyngd. Vissa känns ju jätteklumpiga och tunga...

Kram
/Vivvi

Camilla sa...

Jag har de rosa med knyt därbak från Vagabond. Sååå himla sköna. Köpta på Scorett.
Ha en skön kväll!!

HOUSE of ADELA sa...

Aaaa så mycket snyggt!! Gillar rosa stövlar, måste shoppa ett par!=)

Kramar
Adela

Unna dig alltid sa...

Ska bli roligt att se vilken modell och märke du bestämmer dig för. Jag hade Hunter men sålde dem eftersom de är så otroligt smala i vaden. Letar efter ett par nya och gärna i rosa...

KRAM