söndag 10 april 2011

Mitt segstartade fynd

Ja, jag hade ju ingen Wigwam från i höstas, men tyckte den ljuslila, som jag provade här, var lite söt. Men broderierna störde mig en aning, så det blev inget köp.

Nu vet väl alla att jag är världens veligaste och segstartad som få, så den behövde växa till sig ett bra tag i mitt huvud. Och när vackra Adela visade upp den fick jag upp ögonen för den i chalk istället. När den nu dök upp på Tradera lyckades jag få den till ett riktigt bra pris, och då tvekade jag inte.

7 kommentarer:

Mollymera sa...

Jag har ingen Wigwam, men just den står högt på min önskelista :-)
Kram

HOUSE of ADELA sa...

Men tack söta du...;) Och du är så JÄTTEFIN i din! Visst är det en riktig sötis den klänningen?! Mycket användbar tycker jag, man kan slänga en jeansjacka på den och känna sig lite "tuffare" men också vara riktigt fin i den=)

Kramar
Adela

Anne sa...

Jaaaa vad du är fin i den! Jag ska inviga min i morgon för den har fått bo i garderoben sedan jag fyndade den i vintras.
Kramar

Jeanette sa...

Grattis till fina Wigwamen!!! :)

Kram

Lecka sa...

Grattis till det fina fyndet!! Kram

Unknown sa...

Riktigt fin på dig:) Bra köp! Kram

Nicky sa...

Snyggt! XO