torsdag 13 januari 2011

Zur


Okej, kanske inte så här sur. Får ju skylla mig själv liksom. Har noll motivation, men kom faktiskt iväg till grannorten där man kunde prova på zumba, som alla talat så lyriskt om. Var i okej tid till själva passet, men inte i relation till hur mycket folk där var.

ALLA ville prova zumba!
Och alla fick naturligtvis inte plats. Det var bara att vända och bege sig hem igen. Men först pratade jag till mig att få prova på nästa vecka istället.

Men den friska luften och därefter bilturen hem fick ordning på tankrna i alla fall, angående silkestunikan, och det blir inget köp. Något jag säkert kommer ångra när jag nästa helg ska till en födelsedagsfirande vän.
Imorgon ska jag dock kolla in utbudet i två andra Odd Molly-butiken, man får ju passa på när man är på väg :o)

6 kommentarer:

Anne sa...

Vilken underbar bild - jämrar vad arg han är haha.
Tycker du gjorde rätt som avstod - 1.000 kr är myckt pengar om man inte är riktugt säker.
Kram

Anne sa...

riktugt=riktigt :-D

Nena sa...

Ja, det har verkligen blivit Zumbafeber överallt verkar det som. Ska nog skaffa mig ett zumba wii när de kommer så slipper man trängas, hehe... Det är lustigt, just den tunikan i den färgen har jag jagat förgäves hur länge som helst och så plötsligt för några dar sen kom jag på att jag inte alls vill ha den! Den är snygg, men jag tror också att den är opraktisk!
Kram

Unknown sa...

Hej igen!

De hade den och skickar så jag beställde den oprovad, den kanske inte passar alls. Får väl börja med att skölja den i vatten med sköljmedel för den är i alla fall väldigt vacker.

Skulle det inte gå alls får jag väl sälja den på Tradera, men jag hoppas verkligen att jag kan ha den. Har ju inte direkt några silkesplagg förutom underkläderna.

Ville bara säga tack en gång till förtipset! <3

Kram och jag passar på att önska en underbar helg också, med eller utan zumba! ;-)

Kraaaaaaam

Carinale sa...

Öhhh Zumba???
Never hört talas om.

Jepp, jag är tämligen övertygad om att detta med förbokningshystering till stor del handlar om vuxengrupptryck, min egen lilla teori ;)

Charlotte sa...

Det var ju tråkigt att du inte fick plats på passet. Hoppas du har bättre tur nästa gång.
Jag funderar på att köpa dvd:n med Zumba.
Har den på jobbet. Behöver röra på mig mer..
Tycker det är jobbigt att gå till gymmet på vintern.....
Man har alltid 100 ursäkter...
Har du varit i Kristianstad?
Ska du hit igen?
Kan du inte hälsa på mig då?
Vi har fått tre(!) st nya inredningsaffärer.
Mahtilde home (fd fotoquicks lokal)
Lyckliga Hilda
Minns inte vad den heter brevid Sisters...
Alla har så fina saker, så mysigt o gå runt o titta..
Önskar dig en trevlig helg!
Kram