onsdag 5 januari 2011

Mellandagsrean

Var ute en sväng i mellandagarna för att spana lite på rean, tog det ganska lugnt.

Jag hade tänkt att vänta och se om Lovely Knit kom på 50% rea, men när jag upptäckte att min storlek försvann både från nätshopparna och de fysiska butikerna började jag tro att chansen gått mig förbi.

Fick ett infall att gå in i en liten affär jag aldrig varit i tidigare, och där hängde faktiskt en enda i min storlek! Då börjar jag givetvis tveka om jag verkligen ska slå till på den färgen... Men jag vågade helt enkelt inte låta den vara kvar. Dessutom blev det en julklapp från Smakrådet.

Mitt andra reafynd blev t-shirten. Jag gillar att den är helt vit utan tryck framtill, blir perfekt till alla koftor!

Kom även hem med en söt kappa från Noa Noa. Gillar verkligen stilen där, men kläderna passar inte så bra på mig, blir ofta så konstiga längder. Är helt enkelt för kort och tjock för Noa Noa! :o(

7 kommentarer:

Anonym sa...

Såg att du har en table scarf till salu, hur är den att använda som sjal, har du t.ex. någon bild på det som du kan lägga in här på bloggen? Vad har du förresten tänkt för pris på den? Kram från Lisa :)

Fröken Abbe sa...

Hejsan Lisa!
Du får gärna lämna din mail här, så hör jag av mig. Jag har köpt den helt ny i butik, men aldrig själv använt den, så några snygga sjalknep har jag inte, men någon provbild finns nog.
Kram

HOUSE of ADELA sa...

Å fint fynd!!!

Kram % ha en skön afton!
Adela

Anne sa...

Jag har sagt det tidigare men det tål att upprepas : vilket underbart Smakråd du har!
Kram

Sofia sa...

Exakt dina rea fynd samt en svart spetstop som jag glömt namnet på kom med mig hem i min reapåse på annandan - lite kul tycker jag!

Unknown sa...

Den turkosa LK:n är så fin:) Skulle gärna få flytta hem till mig med! Kram

Jeanette sa...

Finfina reafynd du gjort i mellandagarna. :)
Kram