lördag 29 januari 2011

En till...

Jag borde verkligen inte satsa på fler ullkoftor. Jag borde istället rikta blicken mot bomullsvarianten som faktiskt funkar året runt. Men jag är ju så frusen av mig. Nu har det ju blivit kallare igen, och jag kan inte alls tänka på sommarkläder nu. Så när denna dök upp i den söta lila nyansen kunde jag bara inte motstå.


Jag trodde inte ullkoftan var något för mig, tyckte den var stel och jobbig när jag först provade den, men oj vad jag är glad över dem! De har snabbt blivit favoriter här. Funkar på jobbet också - jag känner mig välklädd, inte uppklädd, och de värmer ju lite också.

3 kommentarer:

Anne sa...

Hej du, trodde likadant - ullkoftor äro icke för mig. Tills Long LK i viktoria dök upp: så mjuk så skön så SNYGG ;) Ja jag blev ju så betuttad att det blev även en "vanlig" LK i ssmma färg.
Kram

BelovedbyLinda sa...

Vilken fin nyans!! Ja Odd Mollys koftor fungerar året om :)

Ha en härlig Lördag!

Kram Linda

Helen sa...

Ja min LK i multi har verkligen varit en kär vän denna kalla vinter.