fredag 26 april 2013

Odd Mollys vinter

Sedan jag köpte min första Odd Mollymössa är jag fast för deras vinteraccesoirer. Det har blivit flera mössor och halsdukar efter den där första mössan och i vintras köpte jag mina första mollyvantar.

Så därför förärar jag värmande vinterplagg ett eget inlägg. Jag som inte gillar vinter...

Lite nytt mönster. Blir nog inget köp då jag redan har två par rosa mollyvantar.

Redo för snöbollskastning?




Ett annat mönster som matchar...

...vinterns Lovely Knit.

Den är mönstrad upptil för att succesivt övergå till enfärgad.

Vinterjackorna är jättefina!
De korta har mönstrad rygg medan de långa har mönstrade ärmar.

Söta Tigern var vår modell.
Perfekt längd och ljuvlig färg!
Blir det något köp från vintersläppet?


3 kommentarer:

Helen sa...

Det kommer absolut att bli en dunjacka i alla fall; det är dags för en ny vinterjacka.

Hoppas du fått mitt svar om 18/5 och att du kommer såklart. =)

Septemberflikka sa...

Inser att jag måste strökollat där på HK. Känner inte igen många plagg :-)

Tål som sagt inte ull men vantar funkar så såna blir det nog till vintern

Kram

Fiona sa...

Släpp taget om vintern!! Det är vår nu!:)
Kram!