söndag 28 april 2013

När man talar om trollen...

När vi var i Stockholm pratade vi om det här med spam och att vissa hade stora problem med det. Visst har det förekommit hos mig men inte i någon större utsträckning.

Så kom jag hem från Stockholm och det bara slog till.  Nu pinglar det till i mobilen allt som oftast och det är en massa skit bara som läggs in på gamla inlägg.

Så nu testar jag ordverifiering ett tag för att se om det hjälper, om jag nu får till det med inställningarna.

Vet ni förresten hur man gör olika ordverifieringar? På en del bloggar är de ju jättelätta att se, på en del lite krångligare. Kan man påverka utseendet på det?

1 kommentar:

Fiona sa...

Halloj!
På tal om troll ja...jag har också börjat få en en konstiga grejer om både det ena och det andra. Jag får väl också krypa till korset och dra på ordverifieringen även om jag tycker att det är skitstörigt.
Kram på dig!