tisdag 23 april 2013

Odd Molly-klassiker i rosa


På Odd Mollys huvudkontor fick vi ju rumstrera bland den kommande kollektionen. Det kändes, provades och fotades. En del plagg dyker ju upp igen i lite annan tapping och dessutom i den mest ljuvliga rosa färg!

Kan det bli bättre än så här?

Koftan ovan har jag i en lite längre ljusgrå modell med en stor logga på ryggen.
Nu kommer den i både rosa och mörkgrå.

Den här har jag liggande i garderoben. Den nya versionen har en ljusare färg i rosa/vitmelerad.
En somrig klassiker på väg tillbaka. Då kan jag byta ut den jag har mot en rosa!
Sval och skön är den.
Om den översta koftan kommer passa bra ser i alla fall jag fram emot ett köp här. Tyvärr måste jag vänta länge på det här släppet!




4 kommentarer:

Angelin sa...

Ååå ja!! Jeg også likte den lyserosa fargen:) Gleder meg til kolleksjonen slippes!
klem

Septemberflikka sa...

Oj, de där missade jag nog. Är det ull så kanske det är förklaringen.

Fina är de i alla fall.

kram

Peggy/Anette sa...

Den missade jag oxå, härlig färg och visst fanns det en massa fint! :-)
kram!

Karen sa...

I am with you, everything looks wonderful in PINK!
Kramar,
Karen XOXO