måndag 22 april 2013

Ett besök på Odd Mollys huvudkontor

Personalen på Odd Molly hade ordnat lite fika åt oss och tog väl hand om oss, minglade runt och undrade vad vi fastnat för i kollektionen.
 
Det var lite svårt att hinna med när söta Charlotte introducerade de nya plaggen för det gick i en rasande fart bland galgarna.

Jodå, här är den!
Ett sus gick bland oss när den nya versionen av Once in a lifetime coat visades upp.

Därefter fick vi gott om tid till att själva kika runt bland klädstängerna. Jag brukar ha svårt för att fastna för nya plagg, men några satte sig faktiskt. Men när jag tänker efter så är det faktiskt inte helt sant, för de jag fastnade för är klassikerna som kommer åter.

Ljuvlig tunika/klänning i mindre ömtåligt material än den som finns i butik nu. Synd att den kommer i sista släppet!

Den kortare varianten i rosarött lockar också.

En längre version av jaquard jumper.

Superskönt linne med mönster!

Visst har vi väl sett de här blusarna förut?
Jättesöta! Jag ser fram emot att få prova dem!

1 kommentar:

Fiona sa...

Så mycket snyggt du såg som jag missade! Tur att vi kollat och plåtat olika saker:)
Kram