torsdag 2 maj 2013

Hunter på Netto eller Fler av samma

Något är nog felkopplat hos mig. För hur många gummistövlar behöver man liksom?

Ni som läser er reklam missade väl inte att Netto sålde Hunter-stövlar i veckan?

När jag var där syntes inte minsta lilla spår av dem så jag frågade en tjej som stod i kö med en Hunterlåda. Det visade sig att hon skulle lämna tillbaka dem och de var i min storlek!
Vånda, ångest...Skulle jag slå till?
Det var ju onekligen ett bra pris, så jag slog till. Men nu måste jag ta tag i det här gummistövelberoendet. Och sälja några till.

Eller ska jag lämna tillbaka dem?

5 kommentarer:

Unknown sa...

Finns värre saker man kan vara beroende av;) Kram

Mollymera sa...

Detta har jag missat, måste besöka Netto förstår jag :)
Kramar

Anonym sa...

Om du funderar på att lämna tillbaka, så vill jag mer än gärna köpa dessa av dig! Hade blivit jätte lycklig 😃
Mvh/Mikaela

Fiona sa...

Haha!
Vilket sjukt roligt beroende! Jag kan medge att jag också går iång på gummistövlar, så jäkla skönt att bara skutta i och sen sparka av:)
Behåll dom :)
Kram

Flippis sa...

Lämna icke tillbaka, eller om du verkligen vill, kan jag kanske shopsa dem av dig om de är i någorlunda storlek. Jag har f ö ett par i Paradiset som står i köket och köptes just för det ändamålet, inte att användas alltså, utan bara för att stå där och se snygga ut... Klem