lördag 11 maj 2013

Högljutt sex?

Häromkvällen när jag satt och tittade på TV hörde jag hur det stönades och skrapade från ovanvåningen. Jag stannade upp och tänkte "shit, vad de har högljutt sex". Det blev värre och nu tyckte jag nästan det blev lite obehagligt.

Men så mindes jag något Helen brukar skriva om och bytte kanal på TV:n. Aha! Det var visst handbollsfinal.

Sedan blev det "JA! JA! JA!" från ovanvåningen, stampanden och glädjeyttringar och jag kunde lättad konstatera att de nog satt klistrade framför denna final då de skrek i samband med att något hände i matchen.

Så kom det sig alltså att jag råkade se slutet på en handbollsmatch.

3 kommentarer:

Titti08 sa...

Lite kul!!!
Kram Titti

Helen sa...

Ja och vilket skitslut sen...
Nåja det blir alldeles utmärkt med guld nästa år när staden fyller 400 år, tränare Lindgren fyller 50 och vi alla har hämtat oss.

Fiona sa...

Asgarvar!:))
Kram