måndag 10 december 2012

Tomteleverans

Ja, ni ser ju själva. Denna fick jag alltså i uppdrag att köpa. Åttioen centimeter tomte är inte att leka med. Försiktigt som vore det en baby placerades han överst i kundvagnen, upptog därefter mer än halva baksätet och förpassade andra viktiga påsar (läs Odd Molly) på bilgolvet.
Dessutom var det faktiskt så att jag nästan skämdes lite över att köra runt med honom tronandes över allt julklappar i kundvagnen.
Sa jag att han inte var till mig?

I väntan på slutleverans är det nog säkrast att han får bo i källaren.

5 kommentarer:

Flippis sa...

Jisses, en tomte i den storleken skojar man inte bort nej. Men misse fick ju en tillfällig kompis i alla fall. Klem

Unknown sa...

Haha! Bilden på tomte och kisse är ju ljuvlig:) Kram

Gamla mamman sa...

Ha ha - vilken jättetomte! Han kändes säkert lite levande där i baksätet :-)

Så fint håret ser ut! Alltid skönt att få av en bit. Och du är jättesnygg i den svarta klänningen

Kramar!

Anne sa...

Haha vad sött!!!
Kram

Anonym sa...

Och jag längtar tills jag får träffa vår nya Nisse :-) tack, sis