tisdag 4 december 2012

Lyckan med en goodiebag

Vilken lycka det är att få en goodiebag! Det är en lyxig känsla som "händer" allt för sällan tycker jag. Nåja, nu kunde jag ju förvisso själv påverka att jag skulle få en eftersom det krävdes en motprestation. Som att gå helt bananas i Odd Molly-butiken och betala för sig. Men i alla fall...

Under söndagens VIP-kväll på Freeport bjöds det på glögg, julmust, pepparkakor och praliner från Lindt. Och en massa bra erbjudanden i butikerna. Eftersom julklappsinköpen var avklarade kunde vi lugnt strosa runt och bara egoshoppa, även om en liten klapp till mamma Abbe slank med.

Det var verkligen ingen dålig goddiebag!
Väska med scarf, tvål, fotkräm och en påse med krämprover.
Tack för det!

Och så här såg den välfyllda bananaspåsen ut:

5 kommentarer:

Unknown sa...

Jag vill också till Freeport! Eller Barkarby! Kram

Lingonberrie sa...

Men vad härligt och vad har du i påsen? En overcast poly kanske?

kram

Ninna med En Skopa Odd... sa...

Åhh, jag vill ha bägge påsarna! Lyckos dig!
KRAM!

Fiona sa...

Wow! Vilken goodiebag! Förstår att du är nöjd:)
Kram

Gamla mamman sa...

Vad roligt! Och visst är det något speciellt med goodie bags :-)

Kramar