torsdag 27 december 2012

Att ha viljestyrka

Efter att ha rumlat runt på Freeport tills det blev mörkt styrde vi bilen mot Kungsmässan. Lika bra att passa på nu när vi ändå var iväg ju. Hittade den fina Feeling poncho dark pink för halva priset.
 
Den är fin. Jag var sugen.
 
  Odd Molly Feeling poncho dk pink
 
Men förnuftet segrade faktiskt här. Efter att nyss storshoppat hos Odd Molly på Freeport kunde jag liksom inte riktigt motivera ett köp. Och så vidare praktisk är den ju kanske inte.
 
Behöver jag ens säga att jag nästan ångrar mig lite nu när jag googlar runt och ser alla fina bilder på den?

6 kommentarer:

Mollymera sa...

Ha ha, just den har jag provat i den butiken fast på ord.pris. Den är hur fin som hellst, MEN användningsområdet är inte så stort, tyvärr. Bra att du stod emot!!
Kramar

Lingonberrie sa...

Den är ju så himla fin!
Jag har svårt att stå emot den. :)
kram

Lingonberrie sa...

Den är ju så himla fin!
Jag har svårt att stå emot den. :)
kram

OddStyle.dk sa...

Lækker Poncho dejlig lun og rigtig hyggelig :)
Hilsen Tina

Titti08 sa...

Den är så fin men jag tror-vet att den skulle nog inte användas så mycket .....Kram Titti

Gamla mamman sa...

Den ÄR svåranvänd, har hängt för mycket i min garderob, så säkert riktigt. Och skulle du ångra dig är det helt säkert inte för sent :-)

Kram!