fredag 21 december 2012

Fröken Abbe jämför med produktbilder

Hemortens mollyutbud är klent och av nyheter som flödar på nätet finns inte tillstymmelse. Så givetvis måste jag ju prova när jag får chansen.

v-neck cardigan
v-neck cardigan dark scarlet, ca 1300 kr

Yes!
Slängde bara på mig denna på grund av färgen, men blev förtjust! Alldeles för tunn kofta för att användas nu, men till varmare dagar när man dessutom inte är likblek vore den perfekt!

jacquard beanie
Jaquard beanie dark scarlet, ca 500 kr

Söt mössa men jäklar vad tight!

Light cotton embroidered s/s blouse white, ca 900 kr

Vad hände här? Den var toktrång över brösten!
Den här modellen har jag i äldre exemplar både i min normala storlek och i mindre, men här skulle jag behöva gå upp för att det skulle bli bra över bysten.


ODD MOLLY JAQUARD JUMPER DARK SCARLET
jaquard jumper dark scarlet, ca 1600 kr

Provade för stor storlek och den var stor och säckig, men väldigt fin.

3 kommentarer:

Gamla mamman sa...

Å vad kul! Och de två koftorna är bara fantastiska :-) Du klär verkligen råååsa. Tycker du är jättesnygg också i vinterhud!

Kram

OddStyle.dk sa...

De er så lækre de Jaquard, både huen og jumper :-) du ser super fin ud :-) Ha´ en dejlig fredag Kram Tina

Anne sa...

Den där lilla koftan blir jag mer och mer intresserad av - jättesöt. Den sista jumpern är också en svår frestelse men även den sätts upp på kanskelistan.
Kram