onsdag 12 december 2012

När jag provade skor i Köpenhamn

 
Ni förstår säkert vad det var jag fastnade för på den här bilden.
 
Visst var det de svarta kängorna med nitar som är så himla fina! Tyvärr var de inte tillräckligt sköna för ett köp. Men vänta lite nu... Visst har vi väl sett dem förut?

Började fundera på vad för slags butik det var. Det är så svårt när man inte känner till andra länders butikskedjor. Här i Sverige har jag i alla fall koll på vad jag kan förvänta mig av Skopunkten, DinSko, Scorett, Vagabond, Nilsons och allt vad de heter.

2 kommentarer:

Unknown sa...

Det ser ut som Ash-stövlarna men är nog nån kopia på dom. Mina ser lite annorlunda ut i tån. Och dom riktiga Ash:en är supersköna! Kram!

Carinale sa...

Hmpf... känner nog dig å din stil alldeles för dåligt för att kunna göra bedömningen om vilka skor/stövlar som du valt.
Jag personligen hade definitivt valt de svarta längst till vänster :
Å när det gäller butikskedjor utanför Sveriges gränser så upptäcker man dem ganska snabbt och sen får man jämföra priserna mot Sverige och därefter lägga nivån på kvalien - superenkelt ;)