söndag 30 december 2012

Jaquard Jumper?

Det har funnits en tröja jag länge velat ha. Fick napp på Tradera för att sedan bli blåst då säljaren påstod att alla kläder brunnit inne. Mycket konstigt att de kunde återuppstå på Blocket sedan, och säljaren inte ens ändrat namn eller nummer. Och dyrare så klart!
 
Särskilt lätt att få tag på i min storlek har den heller inte varit och även om jag var beredd att betala för mig hade jag ändå ett maxpris, vilket gjorde att jag fick fortsätta sukta lite.
 
Men äntligen dök den återigen upp och nu var det verkligen min tur! Matchar perfekt med huggly scarf dark pink! Numret på plagget verkar vara det samma som i nya varianten, men är namnet samma?
 
Heter den gamla versionen också jaquard jumper?
 
 
Den nya, den som säkert heter jaquard jumper dark scarlet, låg under granen på julafton. Tack!

7 kommentarer:

Peggy sa...

Märkligt att de kunde säljas på blocket sen då..!!! irriterande när folk bluffar!!
Jättefin tröja, jag köpte den "nya" i indigo och är supernöjd!
Kram!

Anonym sa...

Tröjan är superfin!
Det är märkligt hur det kan brinna....
Kram A

Gårdsromantik sa...

En del hittar då på vad som helst!

*★* ˛.*.★*.˛*
˛°_██_*.。*./ ♥ \ .˛* .˛。.˛ ★* 。*★* ˛.*.★*.˛*
˛. (´• ̮•)*.。*/♫.♫\*˛.* ˛_Π_____.♥GOTT NYTT ÅR!♥
.°( . • . ) ˛°./• '♫ ' •\.˛*./______/~\*. ˛*.。
*(...'•'.. ) *˛╬╬╬╬╬˛°.|田田 |門|╬╬╬╬╬*˚ .˛
Önskar Maud

<
Gårdsromantik-ljuvlig-lantromantik-på-nätet


Gamla mamman sa...

Ååå vad kul - du är jättefin i den du har på bilden i alla fall! Och säker på att den råååsa är lika fin på.

Ett gott nytt år och en fin avslutning på 2012!

Stor kram

Fiona sa...

Vilken superbra julklapp! Scarvsen är verkligen fin till.
Kram

OddStyle.dk sa...

Du ser rigtig fin ud, den er super lækker den jumper :-) God dag kram Tina

Flippis sa...

Finfin julklapp ju! Den är bara allra högst på min lista den där tröjan. Klem