lördag 22 september 2012

Vilka ska säljas?

Jag ska bekänna en sak. Jag är en jackoman. Inte på det sättet att jag behöver en massa jackor. Inte heller sliter jag ut dem eller ens använder alla. Jag kan inte ens ge ett förståeligt svar på varför det har blivit så här.

Men nu ska de säljas. Eller några av dem i alla fall. Tyvärr kan jag inte riktigt bestämma mig för vilka, så ni kanske kan hjälpa mig?

Nylon parker coat vs Nylon hooded pile parka

Två rosa känns ju onödigt.

Ska jag sälja båda eller behålla en med volang?

Den här ska säljas då den är för stor.


De här två hänger i alla fall säkert i garderoben!

Och det här var bara vinterjackorna...

12 kommentarer:

Unknown sa...

Har du 4:a på nån av Nylon parker-jackorna så är jag spekulant! Kram

Fröken Abbe sa...

Tyvärr, Linda! Den rosa med volanger (Nylon hooded pile parka) är dock en liten 4:a.
Kram

Flippis sa...

Tycker du ska sälja den rosa med volang, så har du en kvar och ändå också en rosa kvar.Väldigt fina allihop förstås, så förstår det är svårt..Klem

Anne sa...

Hahaha - en jackoman till :) Jag är dessutom kappoman så det blir trångt i hallen på vintrarna. Jag tycker att du ska sälja den ljusare rosa m volang.
Kram

Angelin sa...

Hahaha.. Jeg også elsker OM-jakker. Hvem gjør ikke det, liksom? Jeg ville ihvertfall beholdt den rød med volang, og den rosa parker'n. Jeg håper du klarer å bestemme deg:)

Mollymera sa...

Håller med flippfloppan, sälj den rosa med volang.
Säger hon som har 3 Nylon parker i olika färger ;-)

Gamla mamman sa...

Håller med övriga - sälj den rosa med volang om du ska sälja nåt! Synd vi inte är samma storlek, för då hade jag gärna köpt den :-)

Kramar

freja sa...

Hej!
jag måste bara skriva att jag letat efter en sån odd molly parkas (rosa) jacka med vollanger riktigt mycket.. vilken storlek??
Om det är min storlek tycker jag att du ska sälja den så köper jag den direkt.
Mvh Freja.

mejla mig på. freja.98@live.se

Anonym sa...

Hej... Jag har verkligen letat länge efter den där rosa med volanger !!! Jag kan köpa den för nästan vilken pris som helst. Snälla om du har den kvar och vill sälja den kontakta mig på johanssonvanessa@hotmail.com

Unknown sa...

åå hade gärna köpt en av de rosa

Fröken Abbe sa...

Hej!
Det är bara att maila mig på frokenabbe@hotmail.se

Fanny sa...

de rosa jackorna är ju för fina!!