torsdag 20 september 2012

En scarf och en tunika - jämför med produktbilderna

Jag kan knappt få igen lådorna som är fulla av sjalar, så det är något jag absolut inte ska köpa på mig fler av. Egentligen tyckte jag inte heller att Print woven scarf powder var så fin där den låg på hyllan, men den fick ändå åka med in i provrummet.

Och till vit outfit funkade den faktiskt ganska bra, tycker jag. Det är ju så många färger och mönster i den så jag tycker nog att den kräver en i övrigt ganska lugn, enhetlig outfit.



Print woven scarf, Powder

Hittade också en otroligt mjuk tunika som jag provade i en för mig oväntad färg, easygoing short dress violet. Något långa ärmar som ni ser och ganska tight i modellen. Man får tänka på vad man har under, för här syns allt - mitt tjocka läderskärp och till och med t-shirtkanten över rumpan.

Några kilon lättare hade denna varit mer intressant, för som sagt var den härligt mjuk att ha på sig.
easygoing short dress 

easygoing short dress


3 kommentarer:

Fiona sa...

Hej!

Sjalen är ju klatchigare i färgerna på produktbilden men den är attans snygg ändå. Fast ett saftigt pris på en tygbit om jag jämför med vinterjackorna som är mycket mer prisvärda.
Den stickade tunikan är jättefin. Om du har en sidenunderklänning så kanske den inte "fastnar" så på kroppen?!
Kram

Charlotte sa...

Sjalar kan man nog aldrig få för mycket av... :-)
Så fina färger, rosa också.
Klänningen var också fin, kanske man ska ha leggings under den?
Jag tyckte om halsringning med bandet.
Önskar dig en fin fredag!
Kram på dig.

Gamla mamman sa...

Tycker du vär jättefin i tunikan! Och scarfen har jag förstås också förälskat mig i...

Kram